Wie zijn wij

Ingrid van Wersch

Mijn naam is Ingrid van Wersch, (1960) en een geboren Zuid Limburgse die echter sinds 1997 woonachtig en werkzaam is in de Zaanstreek.

Al tijdens mijn studie economische geschiedenis aan de Katholieke universiteit van Nijmegen was ik werkzaam in allerlei functies binnen het bedrijfsleven. Hierbij lag in eerste instantie de nadruk op logistiek management met als hoogtepunt een verblijf van ruim 4 jaar in Kopenhagen, Denemarken als directeur van het Deense filiaal van een Nederlands transportbedrijf.

Na terugkomst in Nederland volgde een periode van werken en studeren: MBA en een goede start met de SPD opleidingen. De geboorte van mijn dochter zorgde echter voor een verschuiving van mijn prioriteiten. Met het werken bij verschillende administratie- en accountantskantoren en de opvoeding van mijn dochter had ik mijn handen meer dan vol.

In 2011, 14 jaar verder en met  een schat aan werkervaring opgedaan in de financiële dienstverlening, deed zich de mogelijkheid voor eindelijk deze ervaring te gaan gebruiken voor mijn eigen kantoor. Zaken doen op een no-nonsense manier is wat ik altijd gewild heb, zonder onnodige franje en recht door zee tegen een voor de klant zeer betaalbaar tarief. Kortom: Intersolution Administratiekantoor werd opgericht.

Anja van Iperen

Wat is precies jouw rol bij Intersolution?

Ik werk sinds 2013 bij Intersolution als allround financieel administratief medewerker. Het voordeel van een klein bedrijf is dat je je bezighoudt met alle voorkomende werkzaamheden Dit maakt mijn werk zeer afwisselend. Het contact met onze klanten is een meerwaarde voor mij.

Wat is je achtergrond?

Na het behalen van mijn MAVO diploma heb ik een boekhoudcursus gedaan en een opleiding tot interieurverzorgster. Ik heb diverse banen gehad. Ik ben begonnen in de horeca. 27 jaar geleden ben ik samen met mijn ouders naar Spanje geëmigreerd. Hier heb ik vier jaar de boekhouding gedaan van een camping. Nadat ik terug ben gekomen in Nederland heb ik diverse banen gehad, zoals interieurverzorging, catering en detailhandel.

Wat is volgens jou de kracht van Intersolution?

Intersolution is een klein bedrijf, met persoonlijke aandacht voor iedere klant. De deur staat altijd open. We werken als team goed samen en dit stralen we uit naar onze cliënten.

Wat doe je in je vrije tijd?

In mijn vrije tijd doe ik aan linedancen. Verder ben ik graag creatief bezig. Ik houd van haken, breien, knutselen en klussen in huis.

Sabrina van den Eeckhout

Wat is precies jouw rol bij Intersolution?

Sinds 1 maart 2022 ben ik toegetreden tot het team bij Intersolution als financieel medewerker. Ik houd mij bezig met alle voorkomende fiscale en financiële aspecten waar u als ondernemer ondersteuning bij wenst binnen de onderneming.  Deze werkzaamheden omvatten onder andere het bijhouden van de financiële administratie, het doen van belastingaangiftes, het samenstellen van jaarcijfers, uitbrengen van advies en de salarisadministratie. Het doen van particuliere aangiftes behoren ook tot mijn werkzaamheden.

Wat is je achtergrond?

Na de havo heb ik mijn MEAO en mijn MBA diploma gehaald en een aantal certificaten voor SPD (staatspraktijk diploma) boekhouden. Ook ben ik in het bezit van deelcertificaten CB-Belastingconsulent. Op mijn 19e begonnen als administratief medewerkster. Daarna meerdere werkgevers gehad bij wie ik in de loop der jaren ben opgeklommen tot waar ik nu ben. Ik heb tussendoor ook een tijd mijn eigen administratiekantoor gehad. Dit was een erg leuke tijd, maar het gemis aan collega’s en een wijziging in mijn gezinssamenstelling hebben bijgedragen tot de terugkeer naar een positie bij een accountantskantoor. Hier heb ik ruim 5 jaar gewerkt, maar mijn hart ligt toch meer bij een kleiner kantoor waar je meer afwisselende werkzaamheden hebt en meer binding met klanten. Daarom ben ik blij dat ik nu bij Intersolution zit, waar ik volledig op mijn plek zit.

Wat is volgens jou de kracht van Intersolution?

Intersolution staat klaar voor de klant als er hulp of advies nodig is. We bieden een luisterend oor en zoeken samen naar oplossingen. Contact met de klant is belangrijk. Hoe fijn is het dat je als klant weet dat je altijd even aan kunt komen lopen, bellen of mailen. We zijn allemaal op de hoogte van elkaars werkzaamheden. Zo kunnen we altijd werkzaamheden van elkaar overnemen en is er voor de klant altijd wel iemand die hen te woord kan staan. Verder bezitten wij allen veel kennis door onze jarenlange ervaring.

Wat doe je in je vrije tijd?

In mijn vrije tijd doe ik best veel… Te veel om te benoemen. Ik heb veel vriendinnen, een grote familie en een heel fijn gezin. Er is dus altijd wel iemand met wie ik leuke activiteiten kan ondernemen, maar ik vind het ook heerlijk om in mijn eentje helemaal “niets” te doen.